آهن تخفیف

تولید و عرضه کننده انواع آهن آلات

تولید و عرضه کننده انواع آهن آلات

نکاتی مهم برای خرید و استفاده از الکترود

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۷ ب.ظ

الکترود یک وسیله بسیار پرکاربرد و عالی است که در زمان جوشکاری از آن برای ایجاد دمای بالا و اتصال فلزات به هم استفاده می شود.

الکترود به ظاهر ساده امکان اتصال فلزات بسیار بزرگ را به هم می دهد.

با توجه به آیین نامه جوش که برای ساختمان سازی از آن استفاده می شود، الکترود مورد استفاده برای هر نوع جوش باید کیفیت و شرایط خاص خود را داشت باشد.

از این رو در این مقاله با شما همراه شدیم تا اطلاعاتی درباره نحوه انتخاب الکترود ارائه کنیم.

اگر در صدد خرید و انتخاب یک الکترود برای جوشکاری هستید، باید هم با کیفیت و مشخصات آن آشنا باشید.

هم از یک منبع معتبر و شناخته شده برای خرید آن اقدام کنید. در غیر این صورت دست روی محصولی اشتباهی خواهید گذاشت.

 

الکترود در کیفیت های بسیار مختلف

هر کدام از الکترودها با مواد مختلفی ساخته و تولید می شوند. از این رو کیفیت آنها با هم متفاوت خواهد بود.

اگر ملاحظه می کنید که برخی از برندهای تولید کننده الکترود در ایران و جهان اعتبار بسیار زیادی دارند، به جهت کیفیتی است که در تولیدات محصولات عرضه شده از سوی آنها دارد.

بسیاری از الکترودهای وارداتی از کشور چین در ایران کیفیت خیلی پایینی داشته و عملا استفاده از آنها شرایط بدی را در زمان جوشکاری به وجود می آورد.

از این رو باید در نظر داشته باشید که هر کیفیتی از این محصول مناسب برای شما نخواهد بود.

 

الکترود در انواع مختلف

انواع بسیار مختلفی از الکترودها وجود دارد که هر یک را باید در جای مناسب به آن استفاده کرد.

با توجه به اینکه چه شرایطی برای جوشکاری دارید و قرار است از الکترود برای جوش دادن چه متریالی استفاده کنید، انتخاب الکترود اهمیت پیدا می کند.

نمره های مختلفی که در این محصول مشاهده می کنید، به معنی تفاوت در دمای جوش و ساختار الکترود است.

از این رو حتما باید قبل از دست گذاشتن روی یک محصول ابتدا درباره کاربرد مورد نظر خود و الکترود مناسب برای آن تحقیق کنید.

برای این منظور می توانید از متخصصینی کمک بگیرید که در عین فروش این محصولات تخصص بالایی در ارائه چنین نکاتی را به خریداران دارند.

 

اهمیت خرید الکترود از مراکز معتبر

خرید الکترود از مراکز معتبر می تواند مزیت های بسیار زیادی برای کاربران به دنبال داشته باشد. این مزیت ها به شرح زیر هستند :

  • در درجه اول با توجه به اینکه چنین مراکزی معمولا در فضایی به دور از واسطه گری و دلالی برای فروش این محصول اقدام می نمایند، شما می توانید با قیمت های مناسب الکترود مورد نظر خود را خریداری نمایید. این مهم در نهایت می تواند اقدامی مثبت از جانب شما برای دور کردن دست دلالان از چنین بازارهایی باشد.
     
  • هم چنین با انتخاب این محصولات از سبد فروشنده های معتبر و با سابقه مطمئن خواهید بود که دست روی محصولات با کیفیت و ایده آل می گذارید. اتفاقی که هر چند ممکن است کمی از نظر قیمتی برای شما گران تمام شود، اما در نهایت با توجه به میزان استفاده و کیفیتی که از الکترودهای درجه سک سراغ داریم، خرید آنها بهینه تر نیز خواهد بود.
     
  • راهنمایی ها و ارائه مشاوره های تخصصی برای خرید الکترود نیز یکی دیگر از مزیت هایی است که در چنین مجموعه هایی به آنها دسترسی خواهید داشت. این مهم نیز تنها در فروشگاه هایی در دسترس شما خواهد بود که به صورت تخصصی در زمینه فروش محصولات ساختمانی فعالیت داشته و سوپرمارکتی از محصولات مختلف ندارند. الکترود از نظر فنی می تواند تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت جوشکاری ساختمان و در نتیجه کیفیت خود سازه داشته باشد. از این رو هرگز در انتخاب آن دست روی محصولات بی کیفیت نگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی